Domů / Reklamace
Výrobci
Anketa
Jaký styl interiéru se Vám líbí?
23 % (131)
20 % (117)
38 % (215)
2 % (10)
6 % (37)
11 % (61)

Celkem hlasovalo: 571
Odběr novinek

Reklamace

Vyřízení reklamace

  • Kupující je ve vlastním zájmu povinen bezprostředně po dodání zboží provést kontrolu zboží a bez zbytečných odkladů informovat prodejce o případných zjištěných závadách na e-mail reklamace@mambanabytek.cz. 

 

Zásady při přebírání zásilky

  • Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte - zejména vnější obal nesmí být poškozen. Pokud zásilka obsahuje sklo, je nezbytné zboží rozbalit a zkontrolovat.
  • Reklamace na zboží bude uznána pouze pokud bude vnější obal nepoškozen.
  • Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce - nemůžeme akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou.
  • V případě, že je přepravní box viditelně poškozen, sepiště s řidičem přepravní společnosti reklamační protokol.
  • Viditelně poškozené zboží v žádném případě nepřebírejte.
  • O celé situaci nás informujte na e-mail reklamace@mambanabytek.cz.

 

Zjištění výrobní vady

  • V případě zjištění výrobní vady nebo nedostatků po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte na e-mail reklamace@mambanabytek.cz.
  • Taková reklamace bude přijata a vyřízena v zákonné lhůtě + čas na dopravu náhradního zboží.
  • Pro přijetí reklamace je za potřebí kompletně vyplnit reklamační formulář a zaslat ho na e-mail reklamace@mambanabytek.cz. 
  • Doba pro vyřízení reklamace je 30 pracovních dnů a začíná běžet po obdržení všech potřebných informací nebo po předchozí domluvě dnem doručení reklamovaného zboží na sklad (zboží musí být řádně zabaleno a označeno číslem objednávky, číslem faktury, jménem, příjmením a adresou kupujícího)
  • O tom, zda musí být zboží zasláno na náš sklad rozhoduje reklamační technik.
  • V případě, že je reklamace uznána, náklady na převoz zboží na sklad hradíme my.

 

Kupující má právo reklamovat zboží nejpozději do dvou let od převzetí zboží a má nárok na bezplatené odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny. Pokud není oprava nebo výměna možná, může kupující odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovdá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpoídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.