Reklamace
Vyřízení reklamace
- Kupující je ve vlastním zájmu povinen bezprostředně po dodání zboží provést kontrolu zboží a bez zbytečných odkladů informovat prodejce o případných zjištěných závadách na e-mail reklamace@mambanabytek.cz.
Zásady při přebírání zásilky
- Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte - zejména vnější obal nesmí být poškozen. Pokud zásilka obsahuje sklo, je nezbytné zboží rozbalit a zkontrolovat.
- Reklamace na zboží bude uznána pouze pokud bude vnější obal nepoškozen.
- Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce - nemůžeme akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou.
- V případě, že je přepravní box viditelně poškozen, sepiště s řidičem přepravní společnosti reklamační protokol.
- Viditelně poškozené zboží v žádném případě nepřebírejte.
- O celé situaci nás informujte na e-mail reklamace@mambanabytek.cz.
Zjištění výrobní vady
- V případě zjištění výrobní vady nebo nedostatků po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte na e-mail reklamace@mambanabytek.cz.
- Taková reklamace bude přijata a vyřízena v zákonné lhůtě + čas na dopravu náhradního zboží.
- Pro přijetí reklamace je za potřebí kompletně vyplnit reklamační formulář a zaslat ho na e-mail reklamace@mambanabytek.cz.
- Doba pro vyřízení reklamace je 30 pracovních dnů a začíná běžet po obdržení všech potřebných informací nebo po předchozí domluvě dnem doručení reklamovaného zboží na sklad (zboží musí být řádně zabaleno a označeno číslem objednávky, číslem faktury, jménem, příjmením a adresou kupujícího)
- O tom, zda musí být zboží zasláno na náš sklad rozhoduje reklamační technik.
- V případě, že je reklamace uznána, náklady na převoz zboží na sklad hradíme my.
Kupující má právo reklamovat zboží nejpozději do dvou let od převzetí zboží a má nárok na bezplatené odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny. Pokud není oprava nebo výměna možná, může kupující odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě věděl nebo ji sám způsobil.
U použitého zboží prodávající neodpovdá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpoídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.